Nyväckt Skrivarlust

Äntligen har jag lyckats uppleva en lust att skriva igen, efter ett väldigt (!) långt uppehåll. Jag var faktiskt sugen på att blogga efter att Lulu besökt mig förra gången, men då passade det inte blogg.se att vara tillgängliga, så jag kunde ej logga in och göra det =/

I alla fall, så har min helg varit alldeles underbar. Varför frågar ni er självklart? ^^ Det tänkte jag sätta mig ned och berätta om nu, vare sig ni vill eller ej!
På fredagen så bestämde jag mig efter mycket om och men för att klippa av mig mitt jättelånga hår som det kom fram att ingen gillade utom Anthony och Bella =/. Men jag kan ju inte säga att jag ångrar mig såhär i efterhand ^^ Men nog om vilka som tyckte om det och inte, jag ringde i alla fall i fredags och fick den sista tiden på lördagen, men den passade mig väldigt väl så att jag hann med tåget till älsklingen efter det ^_^
Hon verkade en smula förvånade och sade att hon knappt kände igen mig, vilket var skrämmande att det kunde göra så stor skillnad o.O Sedan så gick vill till vår bokade tid i Alfa Laval-hallen, där vi skulle spela badminton. Nu ska jag väl inte skryta och så, men jag vann fyra gånger i rad innan hon lyckades slå mig ;) Men hon blev faktiskt bättre för varje gång ^_^

Sedan var det meningen att vi skulle hämta Hanna hos en kompis, men vi hade så mycket tid kvar så att vi slog läger i Tumba utanför idrottshallen där vi stötte på både en av Lulus bekanta och en av hennes karatetränare. Han verkade vara en mycket trevlig och flummig människa och som jag antog var han lärare >_< Lärare verkar ha något drag som man känner igen direkt, det kanske har att göra med att de jobbar med barn/ungdomar hela tiden...
När vi skulle hämta Hanna så kom inte Lulu ihåg vilket efternamn hennes kompis hade så vi var tvungna att ringa på varenda dörr på det våningsplanet xD Det var egentligen ganska lustigt, för ingen utom de som var rätt familj öppnade, så vi behövde i alla fall inte förklara oss.

På vägen hem så kom jag och Lulu överens om att försöka lura i våra stackars medmänniskor en viss sak, men det håller jag för mig själv, det är ganska fjantigt ^^

Hanna var jättesöt på kvällen! Vi var ju barnvakt åt henne och hon skulle visa något för oss, så hon sprang iväg och skulle leta fram det. Då passade jag och flickvännen på att vänslas lite, att kyssa henne är alltid utomordentligt trevligt. När Hanna återkom så försökte hon säga något och tystnade sedan och tittade bara på oss när vi kysstes, när vi sedan slutade så var hon tyst ett par sekunder och sade sedan kort och koncist "Kärlek" ^___^
Det var det gulligaste jag någonsin upplevt, jag och Lulu skrattade gott åt Hannas oskuldsfulla konstaterande, det summerar kort och gott det jag upplever tillsammans med Lulu, Kärlek.
Sen ska vi inte bli så ingående på vad jag och Lulu gjorde på kvällen, men som vanligt fick hennes inflytande mig att bli Räkostglad och säga en massa Fjantiga saker som jag verkligen menar men som man inte borde säga, fast hon blev inte rädd o.O Hon sade också en del väldigt fina saker, men de var bara ämnade för mina öron så tyvär, ni får sukta lite mer på det.

Nu hinner jag tyvärr inte skriva mer, ska iväg och göra en Linskoll/Synundersökning i Sickla.

"Every minute I spend with you is like being in heaven and looking in an angel's eyes."

Fjant ^_^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0