Fem dagar kvar

Som rubriken antyder så räknar ju numera inte veckodagar, utan dagar kvar tills Lulu kommer hem. Det är hemskt tråkigt att sitta och vegetera i sitt hem när både min flickvän och min bästa vän åker bort samtidigt xD
Jag får väl iaf mycket plugg gjort, antar jag... Det är min förutsättning i alla fall, att få någonting gjort som är någotsånär viktigt.

Egentligen så borde jag väl inte oroa mig för vad som händer där i frankrike, men ack så dum är jag och gör det ändå... Det är väl en gammal skada så att säga, men jag får inte mycket sömn i veckan som det ser ut nu. Det trista är att det verkligen inte finns något sätt att kontakta fröken på, jag menar jag skulle väl kunna skicka ett telegram, men det vore väl inte så hemskt modernt och hippt av mig >_<
Skulle bara känns så dumt att gå omkring och vänta och sedan få höra att det har hänt något på lördag... det vore obeskrivligt plågsamt

5 dagar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0