Torsdag

Ja nu sitter man här då, de håller på att laga mat ute i köket men än har jag nog tid att skriva ett litet inlägg.
Gårdagen var alldeles underbar, det som jag tidigare hade tagit för givet blev helt plötsligt jättefint när man kunde uppskatta det i sällskap med Lulu ^^ Vi spenderade ett par timmar på Grisslinge, båda hade typ ingen skola alls i onsdags, så vi bestämde oss för att våldgästa mitt hem under hela dagen ^_^

Nu har jag däremot insett att hon åker om två dagar, vilket plötsligt blev jättejobbigt, jag menar, vad ska man göra när man är nykär och ens flickvän åker bort i en vecka utan några kommunikationsmedel man kan ta till när man saknar henne som värst? >_<
Bah, jag får väl iaf träffa henne imorgon...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0