Välkommen till min nya blogg!

Godkväll, nu skall jag fullgöra ett löfte till min flickvän om att börja blogga.
Vi har idag haft vårat första långa telefonsamtal, 2 timmar rann iväg och mörkret sänkte sig över landet, vi talade från fullt solljus till att solen gått ned, så sött var det ^^
Nu försöker jag vänja mig vid tanken på att vi inte får ses förens på onsdag, men två dagar skall jag väl klara av, säkerligen dör jag inte av abstinens innan dess? o.O
Gah, jag är trött på dessa grå söndagar och nu kan jag inte ens spendera den med L, då hon är långt borta... *Sträcka ut sig* Komma hit?
Nu ska jag bara få till det här med designen, glömde fråga henne om det >_< Sov gott

Kommentarer
Postat av: Fjäderpenna

Naaw, du är söt! ;)

2008-02-19 @ 12:07:09
URL: http://fjaderpenna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0