Gröna Lund och personlig utveckling

I tisdags så åkte jag hem till Lulu efter hennes jobb, så det blev ganska sent men jag hade inget emot att komma till henne, bättre sent än aldrig ;)
Hon hade tydligen tänkt sig att vi skulle ha ett smula försenat månadsfirande på onsdagen men tydligen var det väldigt lustigt att låta mig vara nyfiken på vad vi skulle göra då jag inte alls kunde gissa mig till vad hon ville göra >_> Såhär i efterhand så borde jag kanske kunnat gissa vad vi skulle göra då det krävde fint väder och vi under middagen småsnackade lite om fritt fall och hur rädd jag var för attraktionen i fråga xD

I alla fall så gav vi oss iväg till Gröna Lund på onsdagen efter en jättegod frukost bestående av Lulus mystiskt jättegoda körsbär o.O De var jättestora och röda och innehöll en massa gott fruktkött och såg jättefina ut och... Nu blev det lite många och men poängen var iaf att de var gudomligt goda ^^
När vi väl kom till Gröna Lund så var sötpölen till och med så söt att hon bjöd mig på både entré och åkband ^_^ Det var verkligen jättegulligt av dig söto =D
Jag hade under längre tid försökt bygga upp lite beslutsamhet inför att åka Fritt Fall men när jag väl stod där i kön så var Lulu tvungen att se besviken för att jag väl skulle åka.. Ja, jag är väldigt svag för henne men jag har inget emot denna svaghet ;) Hon kallade det för personlig utveckling att åka Fritt Fall och Katapulten... Men hon fick mig iaf att ta mod till mig och åka det och jag kom i båda fall ned gapskrattandes och med livet i behåll. Nu tror jag att jag uppskattar livet mer ;)

Imorgon så kommer Lulu hem till mig, men innan dess måste jag införskaffa en speciell Pierrefrukost till på söndag, sug på den du ^^

Jag skulle vilja avsluta mitt inlägg med att beskriva Lulu:

Wonderful

Tending to excite wonder or admiration; surprising; strange; astonishing; great.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0