Italien med den sötaste lilla ängeln världen, nej universum skådat

För en lång tid var det svårt för mig att förstå att jag faktiskt skulle få åka till Italien i två (2) veckor med min flickvän, jag menar, hur många får egentligen den ynnesten? Vem jag fick den av ger jag inte ett vitten får, gud eller ej så var det en underbar gåva till mig och Lulu ^_^

Först på Dagen D när vi gick upp för att bege oss till Arlanda så förstod vi verkligen att VI SKULLE TILL ITALIEN!!11!!§§½
Ja, som ni nog förstår så var det en del galna miner och uttryck för glädje som gemene man nog skulle kalla otroligt fjantiga, men sådana blir vi av varandra ;)
Att sedan få vandra runt i Rom med Lulu var lite som en dröm, första dagen gick jag mest runt och trodde att jag skulle vakna till mig väckarklocka, som jag visserligen ej använder men i alla fall, ni förstår säkerligne min poäng. När jag sedan vaknade följande morgon och fortfarande var kvar i Rom så fanns det inga gränser för min glädje!
4 nätter i Rom var verkligen vad man behövde, varken mer eller mindre. Det fanns precis så mycket att se som man kunde pressa in på dessa dagar och ändå hinna vara lite bihang till sin flickvän när hon shoppade ^^

Resten av resan var för mig bara himmelriket då jag upptäckte ännu fler söta saker med Lulu. Du är verkligen världens sötaste tjej, hela ditt sätt att vara är bara det sötaste jag någonsin sett, ungefär som om någon hade gett mig en karamell i storleksordningen Månen och sockrat den lite extra.

Venedig måste ha varit världens mest lockande stad, med alla dess kanaler och underbara atmosfär. Jag skulle ge vad som helst utom Lulu för att få fara tillbaka i tiden och gå på alla sorters maskeradbalar och liknande. För er som ej har varit där så är det ett absolut måste att åka dit, men ta då med er respektiver för maximal lyckokänsla. Sedan kan ni höra med mig om ni uppnådde 100% lycka, för det gjorde då jag =D.
De hade till och med rosa satans jättegullig gatubelysning....*Vill flytta dit med Lulu*

På tal om Lulu, jag har då aldrig varit så glad över en resa eller så kär förut, därför finns det en del jättefjantiga saker som jag har gjort...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0