Tre veckor utan min älskade ängel

Kan helt enkelt bokstaveras F - A - I - L

Men jag och Lulu har nu i alla fall varit ihop i hela fem månader, det ni =) Jag tycker inte alls att det känns som fem månader, medan jag samtidigt tycker att det verkligen känns som fem månaders lycka ^^
Vi firade igår fem månader tillsammans med att bege oss till en sjö i Orminge, jag kan för tillfället ej påminna mig om vad sjön i fråga hette men jag kan försäkra eder om att den fungerade alldeles utmärkt som rekreationsställe och myspysplats ;)

Lulu är verkligen den mest underbara lilla fantastiska flickvännen man kan ha, jag upphör aldrig att förvånas över att hon bara blir sötare och sötare för varje dag som går. Om man tog och slog upp SÖT i en ordbok så skulle det säkerligen stå : Se Pierres flickvän Lulu. Det vore nog iaf det mest korrekta sättet att beskriva söt, allt hon tar vid blir till själsligt socker för moi ^^
Skulle inte förvåna mig om jag drabbades av andlig diabetes, så mycket sockersött som hon häller i mig, men hon är inte att skylla för det, det är bara hennes otroliga natur ;)
Nu har jag börjat räkna dagarna och snart blir de färre, ska försöka glädjas för var dag som försvinner fram tills att min älskling kommer hem igen... jag saknar dig redan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0