Helg med Lulu innan hon drar till GbG

Aw, jag saknar Lulu verkligen just nu, det känns så tomt utan henne >_<
Jag vet inte riktigt vad jag ska skriva, jag vill inte göra en fysisk beskrivning utan arbeta med känslorna i denna blogg. SÅ den kanske inte blir så otroligt utförlig som man kunde tro att den skulle bli innan ni gav er in på detta ^^
Ja, i söndags satt jag utan dator och väntade på henne, förstå mina kval, jag, "Dota-Pierre" kan ju knappast leva utan min dator en längre stund utan att få värk i ögonen då jag har anpassat mig till skärmens ljuva strålning ;)
I all fall så kom Lulu sent om sider hem till mig där hon till sin stora fasa fick veta att "OH noes, No Silent Hill 4?!, Zomg I dies"... ehrm... Det var iaf inte brist på alternativ till detta, vi fick till och med en chans att kora nummer ett, för er oinvigda så betyder det att ni inte ska bry er om det men ändå vara jävulisiskt nyfikna på vad jag menar ^^

Detta upprepades sedan på måndag morgon, otroligt nog. VIlka sexatleter vi är xD Ja nu fick ni iaf veta vad jag snackade om, jag är kanske inte så hemskt diskret av mig.
Sedan så badade vi, det var mycket varmare än man kunde tro, det blev faktiskt ett snabbt dopp och två stycken njutningsfyllda ^_^ Jag ska nog bara imorgon igen förresten =) Tänkte om man skulle kunna dra hit en kompis, möjligtvis flera och vara på stranden ett tag =D

Det absolut sötaste under hela vår "helg" var Lulus studentpresent till mig! Det var en tavla av mig med texten "Student 2008".
Jag har aldrig någonsin i hela mitt liv fått en finare present, den var så otroligt jättesöt / fantastisk / underbar / förtrollande vacker! Min mor grät faktiskt när hon såg den för att den var så livfull och vacker, hon kunde inte hålla tillbaka tårarna eller rösten och utbrast något i stil med "Lulu måste verkligen vara den duktigaste tjejen jag någonsin träffat, hon borde bli artist"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0