Titta en älva!

Välkommen tillbaka till dagens utgåva av min tid med Lulu, helgen vecka 18. På lördagen så kom hon äntligen hit, efter flera dagar (!) spenderade med att klättra på väggarna och stirra in i väggen för att få tiden att gå snabbare. Men i alla fall så anlände hon iklädd en klänning som enligt hennes egen utsago "inte skulle vara så smickrande" men som enligt mig verkligen lyfte fram de detaljer jag mer än gärna fokuserar blicken på, sådär i viloläge. Just detta viloläge skulle mina ögon alldeles ofrivilligt inta en mäng gånger under den långa och stundtals monotona kvällen.
Då min far hade 50 års fest så var det en mängd prominenta människor som var där, bland annat Löwen och Von Värsen. Dessa namn kanske ej säger er någonting, men mina systrar blev plötsligt väldigt intresserade av att gifta in sig i dessa familjer då de äger minst ett dussintal herrgårdar i södra sverige ^_^ Kort sagt så var kvällen väldigt lyckad, far fick många presenter och jag och min kära flickvän fick presentera oss för en mängd olika personer från många olika samhällsklasser. "Jag vill verkeligen inte elda i braskaminen, det är ej okej enligt mig, detta har jag tyckt alltsedan jag flyttade ut från mitt fäderneshem".


Efter att de flesta gästerna gett sig av så stängdes dörren till mitt rum, kärlekskranka blickar utvecklades innan jag började utforska topografin... image4
Detta tog sin lilla tid, då både bordes och sängen utnyttjades till diverse syften ;)

I skenet från tända ljus så begav jag mig in på ett sällan skådat område när det gäller mig, spökhistorier. Vi smälte samman i världens mysigaste sked och jag fick till vår förvåning både mig själv och Lulu att rysa av skäckfyllt välbehag när vi båda drabbades av gåshud och rädsla för det okända. Jag tänker ej återberätta dessa här då min blogg är ämnad för glädje och ej till för att tillfoga obehag. Det är därför den nästan uteslutande handlar om Lulu =D
Sedan sov vi gott.

Morgonen spenderades i det tecken gårdagskvällen mest bestod i, det barnförbjudnas... Vi har tydligen en väldigt stor sexuell potential som ett skorpionpar och det märktes verkligen i helgen ^^ Självfallet inte mig emot då Lulu är väldigt, väldigt sexig...
Men nog om det *host* när klockan slagit sen eftermiddag så gav vi oss av till centrum för att köpa hårfärg, jag skulle tydligen anta en kastanjs skepnad. Det blev ingen permanent färg då man enligt utsago råkade ut för en hiskelig utväxt om man använde det, så i sex veckor så är jag Herr Kastanj. Okej, när jag läste "sex" i förra meningen tänkte jag osökt på annat än det stod >_<
Vi gick hem, jag blev ompysslad om Lulu som färgade mitt hår och sedan blev väldigt klängig. Denna klängighet visade sig leda till..





Varning, vänd bort blicken om du inte vill läsa en massa intima ingående saker om mitt och Lulus sexliv.











ÄNNU MER BARNFÖRBJUDET

Haha, ni fick ej veta något ;)

Just det ja, på vägen hem från centrum så stod Lulu i ljuset från den nedgående solen med håret bakom ena örat och såg precis ut som den vackraste varelse som någonsin skapats. Det var som om hon fick vingar och svävade precis ovanför marken för att hon var alldeles för god för den. Detta är ögonblicket då hon i mina ögon blev min alldeles egen Älva. Jag tycker verkligen att hon är något alldeles fantastiskt underbar, såsom Gud skulla ha skapat människan om han bara fick försöka igen, med facit i hand.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0